دانشگاه ادیان و مذاهب در مقطع كارشناسی ارشد ثبت‌نام می‌كند
دانلود کتاب جزوه و اخبار دانشگاه
موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی اهواز

به گزارش سرویس صنفی آموزشی ایسنا - منطقه قم، «محمد نصیری» امروز یكشنبه در جمع اصحاب رسانه با بیان این مطلب افزود: دانشگاه ادیان و مذاهب از میان طلاب واجد شرایط برای شركت در آزمون كارشناسی ارشد سال تحصیلی 91-90 از تاریخ پنجم لغایت20 اسفند ماه سال ‌جاری ثبت‌نام می‌كند.

مسئول تحصیلات تكمیلی دانشگاه ادیان و مذاهب ادامه داد: این پذیرش در 10 رشته ادیان ابراهیمی، ادیان غیرابراهیمی، دین شناسی، فلسفه هنر، شیعه شناسی، مطالعات تاریخ تشیع، فرق تشیع، مذاهب كلامی، مذاهب فقهی و تصوف و عرفان اسلامی صورت می‌گیرد.

نصیری تصریح كرد: آزمون كارشناسی ارشد سال تحصیلی 91-90 كه ویژه طلاب حوزه‌های علمیه است، پنجشنبه مصادف با 22 اردیبهشت‌ ماه سال 1390 برگزار خواهد شد.

معاون آموزشی دانشگاه ادیان ومذاهب تأكید كرد: علاقه‌مندان می‌توانند از پنجم تا بیستم اسفندماه 89، برای ثبت‌نام به پایگاه اینترنتی دانشگاه ادیان و مذاهب به‌ عنوان تنها محل ثبت‌نام این آزمون به نشانی www.urd.ac.ir مراجعه كنند.

وی افزود: كارت شركت در آزمون كارشناسی ارشد دانشگاه ادیان و مذاهب براساس برنامه‌ریزی انجام شده، 20 و21 اردیبهشت‌ماه 90 توزیع خواهد شد.

نصیری در ادامه به شرایط ثبت‌نام داوطلبان اشاره كرد و گفت: اتمام سطح دو حوزه علمیه، شرط ضروری شركت در این آزمون برای طلاب است و داوطلبان تا پیش از مهر ماه سال 90 نباید منعی در صدور مدرك سطح دو خود داشته باشند.

وی ادامه داد: آن دسته از فارغ‌التحصیلان دانشگاهی كه دارای مدرك كارشناسی معتبر بوده و مایل به شركت در این آزمون هستند در صورتی كه در حال حاضر طلبه باشند و لمعتین را تمام كرده‌اند، می‌توانند در این آزمون شركت كنند.

معاون آموزشی و تحصیلات تكمیلی دانشگاه ادیان و مذاهب یادآور شد: طلاب خارجی كه بنابر ضوابط وزارت علوم، تحقیقات و فناوری منعی در پذیرش آنان نباشد می‌توانند در این آزمون شركت كنند.

نصیری با بیان اینكه این آزمون در دو مرحله كتبی و مصاحبه برگزار می‌شود، اظهاركرد: پس از اعلام نتایج آزمون كتبی در مرداد ماه سال 90، معادل سه برابر ظرفیت پذیرش این دانشگاه، از قبول شدگان برای انجام مصاحبه دعوت به‌عمل می‌آید و پذیرفته شدگان در هر دو مرحله آزمون و مصاحبه، از اول مهرماه سال آینده در این دانشگاه مشغول به تحصیل خواهند شد.

منبع : ایسنا



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط احسان رحمانی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 32
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 150
بازدید ماه : 643
بازدید کل : 37656
تعداد مطالب : 78
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1

javahermarket